მთავარი » სტატიები » Мои статьи

Ка-50 შავი ზვიგენი

ტიპი-მრავალმიზნობრივი დამრტყმელი შვეულმფრენი.მწარმოებელი ქვეყანა-რუსეთი


1970-წლებში სბჭოთა კავშირის ძირითად საბრძოლო შვეულმფრენს წარმოადგენდა-Ми-24,და არსებობდა მოსაზრება რომ  აღარ პასუხობს თანამედროვე მოთხოვნილებებს მითუმეტეს რომ 1972 წელს აშშ-ში დაიწყო ახალ საბრძოლო ვერტმფრენებზე მუშაობა რის შედეგადაც მიიღეს ფირმა "ბეელ” -ის YAH-63  და ფირმა "ჰიუზ”-ის YAH-64 ამ იკანასკნელმა მიიღო ნიშნული Apache.რის შედეგადაც გადაწყდა დაეწყოთ საპროექტო სამუშაოები ახალი საბრძოლო ვერტმფრენის მისაღებად და დაუსახეს მიზნად საბრძოლო ტექნიკის განადგურება,ძირითადად ტანკების..
პროექტზე სამუშაოების წარმოება დაევალათ ორ რუსულ საკონსტრუქტორო ბიუროს Н И. Камов  და М.Л Мил .რომელთაგან აირჩევდნენ ერთს.
საკონსტრუქტორო ბიურომ-М.Л Мил-მა გაითვალისწინა რა სხვა და სხვა ქვეყნების გამოცდილება გადაწყვიტეს შეექმნათ ერთხრახნიანი ,ორ ადგილიანი ,განცალკევებული ფუნქციებით 1.პილოტი და 2.ოპერატორ მსროლელი.Н И. Камов-ის ბიურო წავიდა სხვა გზით და შეიმუშავა განსხვავებული ღერძულა ხრახნის ვერტმფრენი.1966 წელს საგემბანო Ка-25 -ის ბაზაზე შეიქმნა Ка-25Ф (საფრონტო),რომელიც აღიჭურვებოდა: 23-მმ მიძრავი ქვემეხი,6-ПТУР "Фаланга”, 6 ბლოკი-НАР და ავიაბომბებით.Ка-25Ф-ის ეკიპაჟი შედგებოდა 2 პილოტისაგან ხოლო დესანტი 8 ჯარისკაცისაგან.მაშინ უპირატესობა მიანიჭეს М.Л Мил-ის პროექტს Ми-24-ს.1969 წელს Кам-ელებმა შეიმუშავეს პრინციპულად განსხვავებული საბრძოლო ვერტმფრენის პროექტი В-50 ,ამ ვერტმფრენს უნდა ჰქონოდა ერთ სიბრტყეზე მდებარე ორი მზიდი ხრახნი ,რომლებიც იტრიალებდა ერთმანეთის საპირისპიროდ .ვერტმფრენის სიჩქარე უნდა ყოფილიყო 400კმ/ს .1975-76 წლებში ასევე შეიმუშავეს  მოდელები В-80 და В-100  მაგრამ არცერთი პროექტი არ იქნა მიღებული.საბოლოოდ შემუშავებულ და დამტკიცებულ იქნა პროექტი Ка-50.პირველი გაფრენა მოხდა ქარხანა ”Прогресс”-ის მფრინავ-გამომცდელის მიერ 1991 წლის 22 მაისს.


В-80  პირველი საფრენი ეგზემპლიარი.


В-80  მესამე საფრენი ეგზემპლიარი.


Ка-50 ხედი ქვევიდან


Ка-50უმართავი რაკეტების სროლისას.

მოდიფიკაციები.

Ка-50 დამრტყმელი შვეულმფრენის პირველი მოდიფიკაცია
Ка-50Ш ღამის  დამრტყმელი შვეულმფრენი
Ка-50Н ღამის  დამრტყმელი შვეულმფრენი
Ка-50-2 ერდოგანი ორ ადგილიანი მოდიფიკაცია NATO-ს სტანდარტებით
Ка-52 ალიგატორი ორ ადგილიანი  მზვერავ-დამრტყმელი შვეულმფრენი

ტექნიკურ-ტაქტიკური მახასიათებლები.

მოდიფიკაცია Ка-50
მზიდი ხრახნის დიამეტრი,მ 14.50
სიგრძე,მ 13.50
სიმაღლე,მ 4.90
წონა.კგ
ცარიელი 7692
ნორმალური ასაფრენი 9800
მაქსიმალური ასაფრენი 10800
ძრავის ტიპი 2 ГТД Климов ТВ3-117ВМА
სიმძლავრე,кВт 2 х 1660
მაქსიმალური სიჩქარე,კმ/ს 390
კრეისერული სიჩქარე,კმ/ს 270
ფრენის პრაქტიკული მანძილი.კმ 1160
საბრძოლო მოქმედების რადიუსი.კმ 460
სწრაფაღმასვლა,მ/წუთში 600
ფრენის პრაქტიკული ჭერი.მ 5500
ფრენის სტატიკური ჭერი.მ 4000
ეკიპაჟი 1-პილოტი
შეიარაღება ერთი30-მმ ქვემეხი 2А42 , 500 ვაზნით
საბძოლო დატვირთვა – 2000 კგ  4 საკიდარზე.
4х3 ПТУР ვიხრი ან УР ჰაერი-ჰაერ ან
80 80-მმ НУР ან კონტეინერები ქვემეხებით და ტყვიამფრქვევებით
В-80  პირველი საფრენი ეგზემპლიარი
მესამე საფრენი ეგზემპლიარი
B-80 მესამე საფრენი ეგზემპლიარი.
В-80  მესამე საფრენი ეგზემპლიარი
B-80 მეოთხე საფრენი ეგზემპლარი
Ка-50
Ка-50
НУРС-იდან სროლა
Ка-50 საარმიო კამუფლაჟისებური შეღებვით
Ка-50 ხედი ქვევიდან
Ка-50
30-მმ ქვემეხი 2А42
Ка-50 შეიარაღების ვარიანტი
Ка-50 პილოტის კაბინა
Ка-50 მოდერნიზირებული კაბინის ვარიანტი

სქემები.

Ка-50
შეიარაღების ვარიანტები

შესაღები ვარიანტები.

В-80  პირველი საფრენი ეგზემპლიარი
В-80 მეორე საფრენი ეგზემპლიარი
В-80  მეოთხე საფრენი ეგზემპლიარი.
Ка-50 საარმიო კამუფლაჟისებური შეღებვით
კატეგორია: Мои статьи | დაამატა: misho1997 (2011-01-11)
ნანახია: 1524 | რეიტინგი: 0.0/0
სულ კომენტარები: 0
სახელი *:
Email *:
კოდი *:
საიტის მენიუ
სექციის კატეგორიები
Мои статьи [116]
see video
ჩვენი გამოკითხვა
romeli girchevniat
სულ პასუხი: 28
სტატისტიკა
შესვლის ფორმა
ვალუტა
ძებნა
vidoe
Rip by 4yIIuk от n1cegame.3dn.ru © 2010
Free web hosting - uCoz